Wednesday 27 June 2012

Tempat Baru Aku !

Assalamualaikum..

Hoi ! Hari ni mood aku baik dan aku rasa you all rasa aku gila bayang sebab naiktarikh blog ni setelah sekian lama tidak naiktarikhnya.

Aku nak cerita sikit pasal tempat yang bakal aku menuntut ilmu yang baru.

Terus terang aku tak rasa seronok pun nak pergi tempat baru tu sebab kolej yang lama banyak kenangan pahit manis. Perh ! Terlebih la pulak. Ahak !

Hah ! ni la dia. Aku pun tak pasti ni bangunan apa. Pejabat kut. Mungkin.

Ni pemandangan dari atas. Nampak menarik.

Ni pemandangan waktu malam. Nampak macam besar ja tempat ni.

Ni pemandangan waktu malam. Nampak macam besar ja tempat ni.

Actually banyak lagi gambar. Tapi aku tak tau nak cari kat mana. Malas nak search. Hik Hok !

Aku daftar insyaAllah 2 Julai ni. Doakan aku berjaya kat sini ya kawan-kawanku sekalian.

Jasamu dikenang !

Ok lah. Pendek ja post kali ni. Sebab aku tengah rushing ni. Member aku ajak tengok wayang.

Dia belanja !!!

Hang la kawan aku dunia akhirat !  :P
 





No comments:

Post a Comment