Sunday 1 January 2012

Budak baru yang dungu !

Yea..! aku la budak tu.. Budak baru dalam dunia blogging ni.. kenapa dungu..? sebab aku agak jahil lagi sekarang ni(terasa diri sebesar cengkerik).. hee..

Masa aku muda2 dulu aku tak tau pon pasal blog2 ni.. Aku ingat artis2 ja yang ada blog.. aku ta tau pun apa guna benda tu..

Sampai la satu hari "bangcik(nama panggilan manja aku kat rumah) tengok blog ni.. lawak gila kot".. lepas tengok blog tu baru sekarang aku buat blog(selepas 3 tahun).. huhu

Aku rasa benda ni jadi kat sesetengah budak2 yang baru buat blog..

terasa diri 'Syok Sendiri'..
bila suruh tinggalkan 'comment'.. habuk pon ta dak..
kena perli dengan rakyat sekeliling..
 paksa orang jadi follower..
makan,tidur,mandi dengan blog..

Aku pun tergolong antara tu.. hehe.. apa pun 'think positive'..  kalo orang lain boleh aku pun BOLEH..!

Oops..!  mama aku dah marah.. balik joging terus update blog..  mandi pun dak lagi.. tak senonoh sungguh..! hehe..  chaww.. see ya..! Assalamualaikum..

*p/s untuk mama : jangan marah nanti lagi banyak tumbuh rambut putih.. hehe

1 comment:

  1. hye..ur not dungu la dear..ape seyh ckp diri sendiri macam tuh...haih ape pown mcm u cakap..BE POSITIVE..lantak la org nak kate ke, orang nak kutuk ke...(sorry kalau i ade kutuk u sikit2...heee)tuh terpulang la kat manusia tuh..ouke??be strong..huhu..good luck with this blog...:)

    ReplyDelete