Wednesday 25 January 2012

Santai bersama Kawan-kawan ! #1

Assalamualaikum.

Tak jawab dosa, jawab tanda sayang(ayat maria elena).

Ok, aku minat mata dia ! Dia comel, cute..

Enough about maria elena !

Hari tu aku ada cakap aku nak pergi tasik Darulaman tapi malangnya hajat tak tercapai. Sedih kan ?

Tapi, aku pergi juga tempat yang ada tasik. Kembali gembira. Yeay !

Tempat tu 'not bad' la. Banyak la awek yang comel-comel joging kat situ. Ada juga 'couple' yang bercouple kat tepi tasik sambil baling roti bagi ikan makan.

Maybe dia nak tunjuk dia seorang yang prihatin terhadap haiwan kot.

Ok, aku kagum dengan dia sebab cuba nak kagumkan pasangan dia.

Antara gambar-gambar yang aku sempat 'shoot'.
Aku pelik kenapa dia tak terangkat. Graviti bumi semakin kuat !

Ni member aku Pit, Paan, Jan. Ok, they look cool right ?

Comment are disabled !

Yeah ! Aku 'loser' dalam bab posing-posing ni.

Ok! tu saja gambar aku. Nak lebih tengok kat FB aku. Promote nampak !

Whatever !

No comments:

Post a Comment