Saturday 21 January 2012

Hobi ikut Musim !

Assalammualaikum,

Haa ! Malam ni aku bukan nak cerita pasal Chinese New Year ataupun kenapa bunyi mercun tak berhenti dari pagi tadi.(sengaja buat italic sebab tak suka buat bold)

Aku minta maaf kat siapa yang mengharap yang dia harap aku akan cerita pasal benda yang dia harapkan.

Tak faham, diam !

Sebelum tu, you all semua ada hobi kan ? Tak kira la hobi apapun. Betul tak kalau aku kata, hobi you all tak kekal lama. Maksud aku, berubah hobi.

Tak faham, diam !

Macam aku dulu, mula-mula

Kereta DASH,
Kereta control,
Panjat pokok ambil daun, lepas tu baling ke atas(bajet ala-ala salji turun) sambil pusing-pusing.

Biar aku teka, dulu you all mesti pernah 'berhobikan' main kad pokemon. Kan ?


 Masa musim dia, pantang nampak kad pokemon mesti beli. Ya la. Nak cari kad Lugia. Pokemon paling kuat tu.

Dah habis musim, semua pokemon masuk dalam kandang(tong sampah).

Dan, datang pula musim kereta control. bla, bla, bla, bla. Habis pulak hobi main kereta control.

Tapi tak buang la dalam tong sampah.

Dan macam-macam lagi la hobi yang jadi hobi you all dulu-dulu. Kan ?

Apapun, tengok simbol kat pintu tandas sebelum masuk.(tak ada idea untuk ending)

No comments:

Post a Comment