Saturday 14 January 2012

Misteri Buat Aku Musykil !

Assalamualaikum. Tak jawab dosa(ayat selalu guna kalau nak tackle awek). Euuwww ! 

Ok-ok ! Aku bukan nak cerita pasal adab bagi salam atau tips-tips tackle awek.  Aku bukan coach bola sepak.

Hari ni aku nak 'story' pasal rumah tradisional yang berlantaikan papan, rumah kampung la senang cerita. Rumah tu dekat dengan rumah sewa aku.

Hari-hari aku pergi kelas memang lalu depan rumah tu. Rumah tu macam 'scary' jugak la. Seram dan misteri !

Misteri yang tak mungkin aku dapat tahu kebenaran dia selagi la aku tak tanya tuan rumah tu sendiri.

Jeng-jeng-jeng.

Aku selalu terfikir.

Kenapa dia buat macam tu ?
Apa motif sebenar dia buat macam tu ?
Dia tak takut ka ?
Dia tak terfikir ka apa yang aku fikir pasal kenapa dia terfikir na buat macam tu ?

*p/s  'dia' merujuk kepada tuan rumah.

Aku musykil ! Aku nak hampa musykil jugak. Hahaha. Nah! Ni rumah tu


Tolong la 'anybody' bagi aku jawapan. Kenapa ?!!

7 comments:

  1. urm.. xsempat lagi kot nak letak pagar cantik2.. hahaha..

    ReplyDelete
  2. susah2 sngt g la tlg tuan ruumah tu wt pagar baru..

    ReplyDelete
  3. ada pagar natural kott , nampak pokok2 tuu macam ada bentuk jeaaa :P

    ReplyDelete
  4. haha..aq ingatkan binatang pa la td...Pagaq x dak ka rupannya..kesian..(Invisible Punya pagar).LoL..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..
      tu la .. aku pon pikiaq dy pasang pagaq invisible...
      huhu..

      Delete